Terug naar Thailand - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Henk - WaarBenJij.nu Terug naar Thailand - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Henk - WaarBenJij.nu

Terug naar Thailand

Blijf op de hoogte en volg Henk

01 November 2014 | Nederland, Maastricht

Eindelijk, na 3 1/2 jaar ga ik weer terug naar mijn geliefde Thailand. Dit keer met mijn lieve partner, dus ik zal deze vakantie gaan spreken in de "we"-vorm. Ik heb werkelijk geen idee of het ervan zal komen dat we jullie gedurende onze vakantie gaan laten delen.
Het zal sowieso een heel andere vakantie worden dan voorgaande jaren, maar één ding is alvast heel zeker: het wordt een gewéldige reis.

Morgen, 2 november vertrekken we weer... héérlijk...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 26 Okt. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 26315

Voorgaande reizen:

22 Maart 2011 - 18 April 2011

M'n droom achterna....

Landen bezocht: