Mijn laatste uren - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Henk - WaarBenJij.nu Mijn laatste uren - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Henk - WaarBenJij.nu

Mijn laatste uren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 April 2011 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren heb ik dus zoals gezegd afscheid genomen, en met 4 boys nog naar de disco gegaan. Die ging om 4 uur dicht, maar ze hebben ook een "boven": als je nog door wilt gaan, dan kan dat daar. Omdat onze fles nog niet leeg is, doen we dat dus. Totdat ik om half 6 zeg dat 't nu wel mooi genoeg is geweest, en dat ik om 12 uur moet uitchecken.
Na een korte nachtrust ontbijten, laatste spullen inpakken, en uitchecken.
Maar ik moet nog 5 uur overbruggen voordat ik de taxi naar het vliegveld neem. Geen probleem, we moeten eigenlijk gewoon slapen, dus Mek neemt me mee naar zijn kamer. Een teringeind weg, maar we kunnen wel slapen. Tegen 4 uur even fris douchen, en hij brengt me terug naar mijn hotel, waar ik nu eerst even de laatste dingen hier neer zet, zometeen mijn koffers oppik, en me naar het vliegveld laat brengen.
Inmiddels heb ik afscheid genomen van Mek. Hij is terug naar zijn kamer, of ergens anders heen, ik weet het niet.
Middels zijn woordenboek heeft hij geprobeerd nog wat dingen in het Engels te zeggen. Hij zou me wegbrengen naar het vliegveld, maar vindt het te moeilijk, begrijp ik door zijn woordenboek.
Mijn shirt is nu nog nat van zijn tranen...
Over zo'n 19 uur ben ik weer thuis. Eerst naar Bangkok, daar een paar uur wachten, en om, ik geloof half 3 ongeveer (bij jullie half 10 vanavond) zal mijn vliegtuig naar Amsterdam vertrekken.
Ik zal blij zijn dat ik weer terug ben, maar ik heb nu al het gevoel van heimwee...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 26 Okt. 2008
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 26341

Voorgaande reizen:

22 Maart 2011 - 18 April 2011

M'n droom achterna....

Landen bezocht: