Verjaardagssurprise van Gig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk - WaarBenJij.nu Verjaardagssurprise van Gig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Henk - WaarBenJij.nu

Verjaardagssurprise van Gig

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Henk

02 April 2011 | Thailand, Bangkok

Wat er na het plaatsen van mijn vorige bericht gebeurde? Ik was benieuwd, jullie wellicht ook... ;)
Gig neemt me mee naar een restaurant aan zee (ja, alweer). Aan de kustlijn is een podium, en klokslag 20 uur wordt het donker in het restaurant. (Hier in Thailand is het sowieso om 19 uur pikdonker.) De muziek gaat hard, en plots staat daar een artiest die met brandende fakkels, touwen en stokken de aandacht trekt. Blijkt dit een avond vol cabaret te zijn. Gig's surprise voor mijn verjaardag. Mooie dansen, geweldige kostuums, superacts, we hebben heel wat te kijken tijdens het eten. Het menu laat zich niet te raden over: we hebben alweer een lekkere vis uitgezocht... De rijst die er standaard bijhoort, komt me de keel nog niet uit, maar het moet niet heel lang meer gaan duren... De vele soorten en smaken vis bevallen me wel. Tegen 22 uur is de show gedaan, de artiesten zijn verdwenen, op 2 na. Die hangen zo'n beetje rond om onze tafel nog. De lampen zijn ook nog gedoofd. Dit hoort bij de volgende surprise van Gig voor mij: terwijl de 2 artiesten "happy birthday" beginnen te zingen wordt een lekkere choco-ijstaart met toeters en bellen voor me neergezet. Je snapt dat dat enige emotie met zich meebrengt, want dat had ik dus echt niet verwacht. Iedereen in het restaurant kijkt onze kant op, ik sta volop in de belangstelling. Na een hartelijk applaus snijd ik de taart aan, en smikkelen we hem nog niet voor de helft op... het is teveel. Ik besluit de rest dus maar voor het personeel te laten. Een superverrassing, een mooie avond die ik niet snel vergeten zal. Hierna brengt Gig me naar het voor de trouwe lezer inmiddels bekende snookercafe. Volop ballonnen hier, ze weten dat ik jarig ben... Na even gesnookerd te hebben gaan ook hier de lichten uit en alweer komt er een taart met kaarsjes naar binnen... Hilariteit alom, als daarna ook nog het voltallig personeel en de eigenaar me komen feliciteren. Dat levert me als kado 4 grote knuffelbeesten op. Ik weet nog niet hoe ik die mee moet gaan nemen... Even over nadenken nog. Terug op de kamer gaat de champagnefles leeg, en liggen we op tijd in bed.
Ik heb een fantastische verjaardag gehad vandaag, die sowieso dit jaar 29 uur duurde: de normale 24 uur in een dag, en nu ook nog het tijdsverschil van 5 uur erbij...
Morgen moeten we er om 6 uur uit: we gaan een volledige dag snorkelen om 4 van de 58 eilandjes die hier om KohChang heen liggen. Het belooft spectaculair te zijn, met bijzondere en vooral veel vissen, alsook schildpadden, veel koraal, en kraakhelder water...
Daarover volgende keer...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Actief sinds 26 Okt. 2008
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 26339

Voorgaande reizen:

22 Maart 2011 - 18 April 2011

M'n droom achterna....

Landen bezocht: